პროექტის სახელწოდება
|
ინგლისური ენის წარმოშობა
|
პროექტის მთავარი იდეა
(თემა) 1-2 წინადადებით
|
თემა:
ფაქტები ინგლისური ენის წარმოშობის შესახებ.
მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას ინტერნეტით, საჯარო ბიბლიოთეკებით,
ენის სპეციალისტებთან საუბრით.
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს იმის შესახებ თუ როგორ
გამოიყენონ ინტერნეტი ფაქტობრივი ინფორმაციის მოსაძიებლად და გაეცნონ ენის წარმოშობის
ფაქტებს.
|
პროექტის მიზნები
|
მოსწავლეები მოიძიებენ
და გაეცნობიან ინფორმაციას ენის წარმოშობის
შესახებ.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
XII
|
ვადები-ხანგრძლივობა
|
3 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლეები შეიძენენ ცოდნას ენის წარმოშობის
შესახებ, შეიძენენ სოციალურ უნარ-ჩვევებს.
|
უნარ-ჩვევები
|
ამ პროექტზე
მუშაობით მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ანალიტიკური აზროვნების,
სინთეზური აზროვნების,შემოქმედებითი და კრიტიკული
აზროვნების უნარ-ჩვევები, ისწავლიან
პროექტზე მუშაობას,
შეისწავლიან კომპიუტერთან მუშაობას.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
კომპიუტერული ლაბორატორია (ინტერნეტი),სახელმძღვანელოები ბიბლიოთეკიდან.
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
მოსწავლეები ერთად გეგმავენ დღეს: ერთად მიდიან
ბიბლიოთეკაში, მუშაობენ ინტერნეტში, ერთად
აწყობენ გასაუბრებას ენის სპეციალისტებთან.
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს
სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სვამს იმ კითხვებს, რომლებზე
პასუხსაც ელოდება ტექსტიდან;
·
მთლიანობაში ეცნობა ტექსტს
ინფორმაციების მოძიების მიზნით, ამ ეტაპზე არ ჩერდება უცნობ სიტყვებზე, განსხვავებული
სიმბოლოებით აღნიშნავს ტექსტში არსებით საკითხებს, რომლებსაც უნდა მიუბრუნდეს მათი
გაღრმავების მიზნით, საკვანძო სიტყვებს და სხვა;
·
ლექსიკონში ეძებს იმ სიტყვის
მნიშვნელობებს, რომლებიც გაუგებარია;
·
გამოყოფს მთავარ და მეორეხარისხოვან
იდეებს; მთავარ იდეებს აყალიბებს სათაურების სახით, მეორეხარისხოვან იდეებს – ქვესათაურების
სახით;
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
მარიკა ლანჩავა
|
Sunday, March 23, 2014
სასწავლო პროექტი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment