Sunday, June 26, 2016

დგევანდელი  დღე  კიდევ  უფრო  ნაყოფიერი  იყო.  არის  საკითხები  რომელიც  გავიგე  და  არის  საკითხები   რისი  დაზუზტებაც  მჩირდება.     გმადლობთ!

Sunday, March 23, 2014

სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება
ინგლისური ენის წარმოშობა
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
თემა:  ფაქტები ინგლისური ენის წარმოშობის შესახებ.
მოსწავლეები მოიძიებენ  ინფორმაციას ინტერნეტით, საჯარო ბიბლიოთეკებით, ენის სპეციალისტებთან საუბრით.
პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეები შეიძენენ პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს იმის შესახებ თუ როგორ გამოიყენონ ინტერნეტი ფაქტობრივი ინფორმაციის მოსაძიებლად და გაეცნონ ენის წარმოშობის ფაქტებს.
პროექტის მიზნები
მოსწავლეები მოიძიებენ და გაეცნობიან ინფორმაციას  ენის წარმოშობის შესახებ.
მონაწილეთა ასაკი
XII
ვადები-ხანგრძლივობა
3 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
მოსწავლეები შეიძენენ ცოდნას ენის წარმოშობის შესახებ, შეიძენენ სოციალურ უნარ-ჩვევებს.
უნარ-ჩვევები
ამ პროექტზე მუშაობით მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ანალიტიკური აზროვნების, სინთეზური აზროვნების,შემოქმედებითი და  კრიტიკული აზროვნების  უნარ-ჩვევები, ისწავლიან პროექტზე მუშაობას, შეისწავლიან  კომპიუტერთან მუშაობას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
კომპიუტერული ლაბორატორია (ინტერნეტი),სახელმძღვანელოები ბიბლიოთეკიდან.
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
მოსწავლეები ერთად გეგმავენ დღეს: ერთად მიდიან ბიბლიოთეკაში, მუშაობენ  ინტერნეტში, ერთად აწყობენ გასაუბრებას ენის სპეციალისტებთან.
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·        სვამს იმ კითხვებს, რომლებზე პასუხსაც ელოდება ტექსტიდან;
·        მთლიანობაში ეცნობა ტექსტს ინფორმაციების მოძიების მიზნით, ამ ეტაპზე არ ჩერდება უცნობ სიტყვებზე, განსხვავებული სიმბოლოებით აღნიშნავს ტექსტში არსებით საკითხებს, რომლებსაც უნდა მიუბრუნდეს მათი გაღრმავების მიზნით, საკვანძო სიტყვებს და სხვა;
·        ლექსიკონში ეძებს იმ სიტყვის მნიშვნელობებს, რომლებიც გაუგებარია;
·        გამოყოფს მთავარ და მეორეხარისხოვან იდეებს; მთავარ იდეებს აყალიბებს სათაურების სახით, მეორეხარისხოვან იდეებს – ქვესათაურების სახით;

პროექტის ხელმძღვანელი
მარიკა ლანჩავა